one blood

-jag tycker väldigt mycket om mando diao

idag har varit en såndär dag som krossat alla förhoppningar om att det ska bli vår. det var kallt och blött. usch. men jag trotsade vädret med tights, en grönblå t-shirt, vit kofta och en röd sjal. jag kände mig faktiskt riktigt snygg. heja mig.

idag var en fin dag för mina svettiga ben (internt skämt) eftersom: a) bella drog upp min t-shirt i korridoren och den enda lösning som dök upp i mitt huvud var att kasta mig ner på golvet. smidig som alltid. b) vi hade svenskaredovisning, den gick väl hyfsat. c) vi hade språkcafé och jag fick naturligtvis den jobbigaste och störigaste tysken alive. uhh! jag ville kräkas på honom.

donja var hur söt som helst idag. vi skenade runt på hoppbanan. roligt roligt men farligt farlig. lalalala. jag tycker om min ponnyhäst. hon är ganska fin.

imorrn är det matteprov. jag kan ingenting. det suger. ska dessutom göra lite tyska, en jävla tur att jag hittade brevet jag ska rätta. annars hade hitler ätit upp mig (hitler=min tyskaläraren, franco=spanskaläraren. fyndigt va?).

nej, nu ska jag ta tag i mig själv.
KÄRLEK.

-där e han där e hon ojojoj!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback