oh how i love to be around

nänä, jag ska vara ärlig, vi vet inte säkert om och vi vet inte när tingsek eventuellt kommer. men morran ska träffa honom nu i helgen och förhoppningsvis påminner hon honom om sin tragiska barndom så han får dåligt samvete och hälsar på fuckingfågel. det skulle vara pimp. det är bara att erkänna. alla som eventuellt går på fågel och avgudar honom kan tacka mig, emma, elin och bella senare. det går bra att skicka gåvor aswell. (haha ahlséns reaktion: ÅH VA ÄR DET SANT!?!? i falsett, jag tvivlar på att hon lyssnar på tingsek, jag hoppas faktiskt att hon inte gör det)

fatta att jag satt uppe och väntade på att vårt virusprogrammög skulle bli klart BARA för att skriva ett blogginlägg. juste. så hängiven är jag minsann. haha, det komiska är att jag inte ens kan kolla min statistik (min dator är MÖG) och har därför absolut ingen uppfattning om hur många som läser min blogg. vad tragiskt om det är typ 3 pers. då lägger jag ner.

idag vart det stan på kvällen, ganska mysigt men KALLT, nåja, jag hade faktiskt bara tights, då får man skylla sig själv.

elin har piercat sig, det är sketcoolt.
svämp

hejdå. <3

Kommentarer
Postat av: maaagdi

kolla på någon annan dator ? skolans kanske ? :P :)

2008-03-29 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback