mys!

idag har varit den bästa födelsedagen på länge! dagen började som nämnt med marängtårta och kläder från h&m, sedan bar det av till vår allas fågelskola, yes tyska och hitlermaria! kan det bli bättre? ja. jag ägnade större delen av skoldagen till att påminna folk om vilken dag det var och tvingade dom att gratulera mig. det är ju faktiskt betydligt roligare om majoriteten av eleverna på skolan har sagt grattis, spontant eller... mindre spontant. klockan fem var det träning så jag "gick till tandläkaren" på biologin för att hinna. det är faktiskt fysiskt omöjligt om jag ska sitta där lektionen ut. det går helt enkelt inte. på stallet tvingade jag ännu fler att gratulera mig och det hela gick faktiskt riktigt bra! donja var... ganska tacksam idag och betedde sig iallafall inte som en utvecklingsstörd, utan ganska normalt. trevligt. när jag var klar fick jag smsbesked om att jag skulle skynda mig hem. jag cyklade alltså i panik och persade. tror det gick på 13 minuter. starkt jobbat! jag hann precis innanför dörren när magdis emma elin och sara plingade på, de sjöng högt, länge och ganska generade "jag må hon leva" för mig, min famlij och resten av grannskapet. gud vad jag tycker om er! dom hhade med sig en kladdkaka dekorerad med godis (pastellhestar, bär och pluppar, ni vet dom färgglada) och den var fett jävla god! tyvärr mådde jag lite illa eftersom att det var det första jag åt sedan ett knäckebröd i lunch. uh!

det var hursomhelst en underbar födelsedag och tack till alla som har uppmärksammat den! (tvingade eller med egen vilja) <3

det skedde vissa ändringar när det gäller kläderna

image39

tights - h&m
t-shirt - mamis
kofta - gina
halsduk (syns knappt, brun- och blårandig) - indiska
hade även randiga skor - h&m

puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin

AAAAAH sara goes modebloggare!!! grattis till byxmyndigheten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback