munck och hansson, favorit i repris

johanna munck är verkligen min bästa vän.

allmänt:

måste man filosofera i sin blogg? jag har inte riktigt tid med andra tankar än de som jag har på allt praktiskt som händer runt mig.

vad ska jag göra med mitt hår? det är astråkigt och jag måste göra något åt saken

sverige pussas och kramas, nästa stora tvhit? verkar helt klart lovande

salem al fakir? vad har hänt med honom egentligen? försvunnit?

blondinbella, vafan är hennes problem? riktigt jävla störig, jag klarar inte av henne. moderatjävel!

flickorna i "girls of the playboy mansion". någon som vill lämna en kommentar om dom. jag finne ringa ord.

nu ska jag kolla på fråga olle. jag har redan missat hälften. suck.

puss.





Kommentarer
Postat av: Anonym

visst känns allt åt helvete ibland ?

2008-03-26 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback