I've played that song from long ago

igår var det alltså mando. det var så jävla bra. jag älskar mando. mandomandomando!
dagen började med att jag köpte en ny hjälm, den är jättejättejättefin. var på stallet och red ut med johanna i det fina vädret, det kanske kommer bli vår någonsin iallafall? kom hem och duschade, sminkade mig och lagade mat ungefär på samma gång. drog in till stan med elin och emma för att möta bella som meddelade oss att vi skulle hämta oskar och björn på stationen. det gjorde vi och efter en snabb visit på bk (burger king för dom från hbg...) bar det av mot olympen. det var ganska svettigt att skjutsa ända dit, men det var genomförbart. vi kom dit ganska lagom och klockan åtta (?) drog det igång.
förband var alltså those dancing days som var bra, men som spelade lite (väldigt) väl många låtar. det var ju trots allt mando vi kom för att se. det var även tensta, han var faktiskt jävligt bra. som elin sa: det är ju ganska intressant hur man kan få en helt publik med alternativa stå och digga till hip hop. (okej, exakt så sa hon inte, men jag kan inte visa hur hon gjorde. alltså, observera att det inte var ett citat). oskar var väldigt exalterad och diggade mest av alla. precis när publiken blivit så otålig att den höll på att dö kom mando. kärlek till dom killarna. det var sjukt jävla bra och vi stod väldigt lämpligt.
 
efteråt var vi lagom schwettiga och trötta. det var bara att cykla in till stan. där insåg oskar och björn att deras tåg gick 01.14 så jag och elin tog dom på en rundtur i vårt allas lund. sen var det ganska lagom att skiljas åt.

det var en fantastisk kväll helt enkelt. mer helg hade suttit fint, men nu är det bara en vecka till lovet. score.
tjejer, vi måste ta tag i festandet, det var för längesen.

tillägnat min favoritstockholmare cur.

KÄRLEK.
I've played that song from long ago
when every moment longed to fall
it broke my sighs and my regrets
it stumble on the steps
you've build for climbing towards me
now it feels like sinners in the sun.

image20image21

Kommentarer
Postat av: MAJA

DET VAR BÄÄÄST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback