in the desert you can't remember your name

sitter här helt ensam och lyssnar på musik, det är jävligt gött faktiskt. laddade ner horse with no name, både med neil young och america men jag måste erkänna att jag inte hör någon skillnad alls. misstänker att dom är likadana. fin iallafall. försöker desperat pimpa min blogg, men min dator suger för mycket. fasiken.

idag har jag köpt smink för 225 spänn, bara puder och mascara! det är ett rån. jag blev helt paff i kassan. vad är det för skit...? det var så att jag fick gå in på konsum och köpa två ostbullar (bara 8 kronor tack och lov) för att lugna ner mig. satt och läste massa gamla inlägg, det är ju så man skäms. för att ni inte ska läsa dom kan jag presentera mig lite snabbt: sara, bor i lund, fyller år snart och går snart ut nian. har en egen häst som heter donja.
kort och gott.

puss på er

Kommentarer
Postat av: magdis

HANSSON, du klara bakrundbildsaken, erkänn att de va med lite av min hjälp :)

2008-03-19 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback