I went gold

Nu tycker elin att jag är jättewannabe för att jag också återupplivar min blogg. men jag blev verkligen grymt sugen när jag lästen hennes. förlåt gumman. du överlever. dessutom är hennes mycket bättre än min, http://songfortheasking.blogg.se den äger.

på lördag är det alltså mando, skojigt värre. ser fram emot det. faktum är att det är något av det roligaste på länge. heja mando.

känns sådär lagom segt med skola nu, med först ett lov och sen två studiedagar. fågelskolan suger så jävla hårt. veckorna bli förgrymmande längre ju närmre sommaravslutningen vi kommer. det tar aldrig slut. uh!
fan, måste läsa i min engelska bok. sen är förvisso ganska bra, men allt tenderar attbli tråkigt när det är skolrelaterat.

nåja. bäst att ta tag i det då kanske.

KÄRLEK.

image19


Kommentarer
Postat av: Carro

Wei min älsklingsskåning, fan va kul att du bloggar igen :D Räkna med att jag från och med nu kommer följa ditt liv här uppifrån norr ;)
Älskar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback