I think I'd rather see you dead

sitter här och pratar med elin i telefon. vad är det för grej att alla ska åka bort?
hursomhaver så är det släktkalas imorrn men eftersom att jag inte har någon släkt kommer en hel del andra. det ska bli skoj, massa våfflor. mmm. donja fick slita hårt idag, men huvudsaken är ju att man får igenom något. heja mig. såg att en känd schtekare körde med en dagenslista och vem är jag om jag sätter mig emot trenden?

Färg: Grönt, snart ska det väl bli vår?
Klädsel: sidenkalsonger, stor blå t-shirt och skidstrumpor (känns som att jag stannar hemma ikväll). innan körde jag blåa raka jeans, svart top och grön esprit munk.
Frisyr: låg, lite sned tofs. luggen nere
Accessoar: diskret silverhalsband

Mat: lunch: falukorv och pasta. middag: gnocch
Dryck: påskmust såklart!
Snacks: påskgodis

Känsla: lite matt och besvärad.
Humör: lite nere
Att göra: stallet, bloggen, träffade nils

Musik: mando alltid mando
TV: absolut ingenting! uh!
Internet: Blogga
Telefonsamtal: massa sms och något med pappa och munck

Inspiration: musiken
Drömmer om: våren
Längtar till: sommaren!


jag kan ju ta och berätta att det är en dag och lite till innan jag fyller år!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) kul att höra! go morgno =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback