är våren på g?

okej, idag har det faktiskt verkat som att våren någonsin kommer anlända. det var sjukt fint i förmiddags, sen kom det någon slags kris där det regnade men nu är det ganska klart igen. lite dåligt av mig att sitta inne men vafan, det är lov och jag sitter fortfarande i pyjamas. vad kan man begära?

nu ljög jag nästan för jag gav intrycket av att jag bara suttit i pyjamas hela dagen men det är inte riktigt sant. jag vaknade som ett skott vid elva och då bar det av till stallet för att byta hästar i hagen (donja tyckte väldigt mycket om vårvädret) och sedan vidare till siba för att köpa en ny tv. det låter ju lite bortskämt men jag vill poängtera att min gamla tv var min farmors och att den dog igår. alltså. jag och papi gick in och efter en litenliten tyst diskussion köpte vi en svart 19" lcd. sketsnygg faktiskt. efter långa högljudda diskussioner med tvfan började den fungera som en bra tv. det är riktigt stilig och passar mitt rum apbra.

igår satte jag upp mandobiljetten på väggen, det är helt sjukt vad bra det var. jag vill till peace and love festivalen. fatta att se dom live i borlänge! det hade varit... it.

nåja. snart ska jag till stallet och skritta min trötta häst som ska träna imorrn öfr första gången på jättelänge, heja.

KÄRLEK.
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback