15 år idag!

jaha, grattis grattis till mig själv! idag kommer dagen som jag förvarnat er alla om. jag fyller ju 15! väcktes med marängtårta och en låda från h&m. jag visste inte alls vad som var i för jag hade inte alls handlat det själv (...), det innehöll hursomhelst: gråa tights, mörkgröna leggings, tre färgglada hotpants och en ny bh. inte helt fel!

tyvärr innebär den 25/3 också första skoldagen efter påsklovet 2008. det suger ju balle om man säger så. börjar om 50 minuter med tyska. TYSKA av alla lektioner!? nä, det är faktiskt inget hit... dessutom närmar sig nationella med stormsteg, bara jag som inte är så taggad på muntliga i matte? usch, vi kan nog enas om att ingen hade bangat en vecka till.

dagens förmodade outfit (eventuell bild kommer senare): grönblå stor t-shirt med svart blommotiv, gråa tights, randiga skor från h&m och en röd sjal.

glöm inte att gratulera mig!
puss!

Kommentarer
Postat av: JoJJo

Grattis ! :)

Postat av: Anonym

Grattis snygging! :D
Ett år närmare dom gamla barnen ;)
Hoppas du haft en wonderful födelsedag!

2008-03-25 @ 20:22:21
URL: http://carroolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback