the escapologist.

Jag lyssnar på "The Escapologist" och "it's almost orgasmic", som saladfingers skulle uttryckt det!
   Idag var jag den enda i skåne (förutom Josse) som inte vaknade av århundradets händelse: en jordbävning. Alltså, en JORDBÄVNING i facking SKÅNE!!!! Det är helt sickonicko och jag sover bort detta. Det är förkastligt!
   Skolan var dryg som vanligt även om matten var jävligt kul. Har inte garvat så på länge! Dessutom kollade jag och Dennis på "färsk frukt" på datorkunskapen, det var verkligen... Fruktansvärt roligt! I eftermiddags drog jag och Dulkie till gården för att säga hej, riktigt kul där med. Kort sagt: mycket roligt idag!
   Tränade nyss och är alldeles svettig och gosig. Ont i axeln som aldrig förr. Imorrn kommer blir stressigt. Juste, prov också! HAr jag pluggat? Nej.

Din Gata imorse:
"Jag står här och trycker upp specialtröjor: Survivor of Quake -08" -
har ni hört något roligare?

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback