sydafrika.

Alltså. Om några timmar åker jag ifrån kylan för att vara på resande fot i ett dygt. Allt detta besvär (haha) för att få schteka i 25 grader, mata lejon (förhoppningsvis inte med mig själv), få AIDS (nej, jag tänker inte knulla runt, men risken är förjävla stor att jag blir våldtagen) och leva loppan i drygt 2 veckor! Kommer bli riktigt jäkla nice och jag ser fram emot det! Innan dess måste jag dock packa och ta en dusch. Två mycket långtråkiga sysslor och jag ser inte fram emot det.
   Idag har varit lite speciellt. Började dagen med matte och tyska. Som tur var unnade jag mig en sovmorgon, kom 25 minuter för sent, var å andra sidan riktigt snygg! Haha. Tyskan var lite jobbig för mitt stackars tävlingssinne likaså historian. Där emellan han jag förvisso med en rejäl portion gröt med saftsås, mums! Efter detta spektakel bar det av till arenan där en väldigt liten del av Polhem satt av sin tid, samtidigt som de njöt (läs "led") av de ljuva sångröster och dansfärdigheter som organisatörerna kunde erbjuda. Fantastiskt. Eller inte.
   Drog till stallet, träffade mensmåns som ville skritta ut. Vi hade förvånansvärt roligt och Monstret skötte sig exemplariskt. Stressade sedan hem och spenderade lite kvalitetstid med elinpelin som var riktigt sliten efter att ha dygnat, smart! Fick skjuts till Emil (<3) vars familj bjöd på riktigt god lasagne, mums! Och choklad, vilket var riktigt sjysst.Jag och Emil drog sedam över gårdsplanen för att kolla på Stockholm Live, vilket var riktigt trevlig. Kommer sakna honom...

Nej ni, jag kanske ska ta tag i mig? Eller inte.

cya suckers, ha en grym jul och kom ihåg att jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback