god knows i ain't happy.

Jag kanske börjar gråta. Tröttare än på länge, läxor, julmat och en tyst mobil. Jag vet att det inte är befogat att gnälla, men fan, var ska jag annars gnälla? Här är det iaf valfritt att läsa.

Inget spectacular spectacular i skolan idag precis. Betygssnack på tyskan, heja mig mvg! Känns riktigt bra. Idrottprovet gick nog sådär. Kändes inge vidare, boxningen efteråt gick desto bättre. Så mycket bättre än skridskor och sånt trams!
   Nu kollar jag på vänner, lyssnar på mando och pluggar inte. För det trivs jag bäst med. Imorrn kommer bli stressigt och jävligt. Dessutom är det inlämning med svenskan. Jävla fanskap. Jag blir vansinnig.

Jag blev precis gladare!

kärlek tror jag att det kallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback