do you know anything about the mysterious ticking noise?

Jaha, vi kan då konstatera att uppdateringen här i bloggen återigen övergått till "ytterst tveksam". Nåja, man kan inte ligga på topp jämt, som jag inte brukar säga.
   Jaha, sedan sist har det som vanligt varit otroligt händelserikt. Ja herregud... Har skrivit matteprov, dött lite på det men jag är hur som helst så grymt tacksam för att jag inte läser natur och drar matte A på ett helt läsår. Tack, tack, tack!
   I söndags vart det nazistdemonstration här i det annars så lugna Lund. Väldigt spännande, jag, Bellis och Ealin var där och skrek motramsor, dock inte på spanska. Det ansåg vi vara överkurs. Nästa år ska vi ha bättre skor och cykelhjälm, då jävlar!
   Den här veckan har också inneburit helt oproportioneligt mycket fika. Det är fan inte okej för min plånbok, den är oroväckande tunn, men stor. ("När man rör sig med mycket pengar så..."). Har iallafall fikat med gott sällskap: Alfons Åberg. Och det gör mig glad. Riktigt glad. Pexfilmen har kommit igång, visserligen inte några av mina scener, men det händer något iallafall och det känns sjukt kul!
   I förrgår tränade jag och idag är det förhoppningsvis dags igen, han är så fin min hest. Nästa säsong ska bli bra. Heja mig!

Nu blev ju allt väldigt osammanhängande och jobbigt känner jag själv. Men det kan ju mina två enda läsare leva med... Det hetaste just nu är ju det faktum att jag och några bruds ska till venedig och röja loss. Fyfan vad kul det kommer bli!

Beach 09!
 

Kommentarer
Postat av: Bellabajs

KLART VI KOMMER HA SNYGGO :D<3

Postat av: Anonym

KLART VI KOMMER HA SNYGGO :D<3

2008-12-07 @ 19:48:05
URL: http://mrsolsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback