clearly.

Jaha, idag är det alltså onsdag. Det har varit en hård dag. Eller ja, hård på ett ganska banalt sätt, men dock!
   Började med att försova mig (så ovanligt) men i vanlig ordning hann jag iallafall nästan i tid till matten. Väl där blev jag bara irriterad för att jag inte kunde lösa mvg-uppgifterna! Dock jävligt nöjd med matteprovet! Heja mig.
   På samhällen kom SYO-konsulenten. Hon gjorde mig grymt nervös med allt behörighetssnack. Suck, jag kommer kanske inte kunna blir jurist? Idrotten var helt okej, sen vart det tyska. Det gick faktiskt förvånansvärt snabbt alltihop.
   Panikcykling till stallet där Monstret och Trolle väntade. Kul som alltid. Jävla hackamore... Ska plugga nu, jag är så jävla körd med min engelska, fan också! Snart är det iallafall Greys, jag älskar Greys. Och glass...  
   I helgen blir det mys med Alfons (pussunge) och i viss mån hans vänner. Inte så mycket mys med dom kanske, mer umgås. Greveholm på lördag också, score! Söndag blir det firande av Bellis födelsedag! Jaaa!

Grattis i förskott Bellabuuus!

i ditt ansikte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ininin you're face :D

Postat av: Jasmin

Fyller hon år på Söndag? Jag med (a) :P

2008-12-11 @ 21:12:55
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback