chester!

Hej mina kära vänner!
   Idag har varit en alldeles vanlig måndag! Tråkig i alla sin ordning. Började med att försova mig lite, men det ordnade sig, jag var ju hos "sjukgymnasten" innan svenskan... Till vår allas glädje låg datorerna nere hela lektionen så vi fick "skriva för hand", ni kan ju föreställa er hur myket vi gjorde då! Hurra! Sen vart det lunch med vidrig pannbiff, det såg verkligen motbjudande ut. Efter det samhäll med en upphetsad diskussion angående v+s+mp=sant. DET ÄR INTE OKEJ. Jag blev helt vansinnig. Jag hatar Salin och Ohly. Och det jävla mp. Fan! Sen var det ju helt underbart för att vi inte hade någon historia, därav en lång fika på eh med några klassbruds och tillsist en puss på Emil!
   Nu sitter jag och har precis gjort klar min spec idr. Ska nog skriva lite på engelskan också, haha! Veckan är intecknad med mer fika (jag har inte råd!), plugg, partey och myskväll! Jag blir alldeles lycklig.

Snart bär det av mot Sydafrika!

"Graman Fungerar på samma sätt som Thideman, men ryttaren håller i gramanen i stället för att knäppa fast den. För att få hästens huvud sänkt. Skall bara användas av erfarna ryttare för att få hästen att gå i rätt form. Viktigt är att gramanen enbart är ett hjälpmedel och skall inte användas för att tvinga hästen i rätt form." -HAHA!

hejsanhoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback