australia.

Såg nyss att jag fått en kommentar från Carro. Som jag saknar den tjejen, kom hem! Eller, nej gör inte det, lev loppan men du ska veta att jag saknar dig! Suck, tiden går inte fort när man har tråkigt...
   Är hemma hos Elinpelin. Hon läste sitt tal för mig och jag började gråta, det är så fint. Vår vänskap är verkligen ovärdelig. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig, 15 år. Det är helt sinnessjukt, och förhoppningsvis more to come. Du har så rätt när du säger att vi aldrig kommer förlora kontakten, det får inte hända helt enkelt. Jag minns också när vi åkte gammalt tåg ute på landet och fångade löv. Jag var så lycklig då och jag är lycklig nu, alltid när jag är med dig. För du är min bästa vän. I ur och skur. Det finns inget jag vet som du inte vet och du är mer som en del av mig än en annan människa. Jag säger alltid att man aldrig ska göra sig beroende av någon annan. Men jag lever inte upp till det för du är min hälft och jag klarar mig inte utan dig helt enkelt. Vad som helst, men inte utan dig. Elin Kurki, 15 år and more to come.
  
Nu ska vi snart fira Bellabus födelsedag med döbakta lussebullar. Vi är ju fantastiska!

Alfons, Snigulus och Greveholm - vad kan gå fel?

puss, kyss, hångel och allt det där!

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dej med!! Men jag ar hemma snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback