aj.

Jag har verkligen svinont i axeln numera. Känner mig lite handlingsförlamad på något sätt, tar liksom aldrig tag i det... Idag har varit en kort skoldag. Tränade i vanlig ordning 0730, det gick bra! Heja hesten. Efter en dispyt med cykeln kom jag till skolan för en engelsklektion plus en datorkunskapslektion. Kom på att jag ska skriva min powerpoint presentation om vår allas favorit julkalender! Var inte det jättebra? Är själv väldigt nöjd.
   Sen var det ju ett faktum att jag fick gå hem så jag traskade till infoteket för att pussa på Alfons som var jätteoförskämd och upptagen med betapet. Snällt. Cyklade därför till stallet och fixade allt till Monstret. Tillbaks till skolan och satte mig för att jobba på mitt kära engelskinlämning. Det var ju underbat. Satt i ett svinkallt infotek i 2 timmar för att skriva 1/4 sida. Bra jobbat!
   Träffade Alfons igen och han bästa vänner och kamrater bara för att frysa 30 minuter till i väntan på hans buss. Ännu en vända till stallet för att skritta ut med Trolle, Räkis och Pärklev. Trevligt, kallt och ganska behagligt bortsett från Trolles exeptionella skakande på huvudet. Lite nervöst där ett tag!
   Nu har jag skrivit på engelska i två timmar och vill egentligen gå och lägga mig, men juste jag ska ju plugga tyska nu!

GRATTIS BELLABUS.

seja!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Snigel!! Hur ar laget pa andra sidan jorden? Och hey, VEM ar denna Alfons? Skaffat karl utan att jag vet om det va? VAA?? Skams pa dej flicka. Hur som, saknar dej din fule fan, kanns som ar och dar sen vi sags trots att det bara ar vada, 4 manader? Buhu :'(

Puss overallt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback