you're the perfect thing to say

jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men i och med att blogg.se var nere hela helgen har jag trillat ur rutinerna. det är inte lätt här i livet... nåja. imorron ska jag tävla, sydslätten, ska bli riktigt skoj faktiskt. det innebär att jag dissar gunnesbofest ikväll (någon som kallas sära-på-benen-sara ska dit, känns inte som mitt sorts folk...) och går och fikar med min favorit dulkie. jag har egentligen inte råd så jag får väl titta på när hon äter. dessutom har jag och johanna munck dragit på oss något omöjligt. vi ska vara hälsosamma i en HEL MÅNAD. mission impossible någon? min kropp närmar sig chocktillstånd efter en dag utan socker.

nu ska jag kolla startlistorna till imorrn.

puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback