your help just hurts

idag har det varit riktigt mycket vår i luften, lite kall blåst men vafan, man får vara tacksam för det man får. tyvärr blev det en jävla bastu i ridhuset och ryttare som hästar svettades som grisar. usch. men det var grymt roligt iallafall, heja piia, hoppas hon kommer fler gånger! och att jag får vara med för den delen!

nu är jag grymt jävla opepp på att lära mig massa tyskaglosor. sug maria elnertz. jag önskar att jag hade valt spanska.

puss på er som inte är tyskalärare...


Kommentarer
Postat av: elin

det tror jag inte att du gör..

2008-04-11 @ 08:04:11
Postat av: paha

Espanol? No puedes entender espanol, es muy dificil. Entiendes?! No lo creo.

Mahahahaha din lillegris ;)

2008-04-11 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback