we are...

idag har vart en ganska misslyckad dag. tävlingen gick åt helvete och jag grinade ungefär hela eftermiddagen. i och för sig var jag ute på världens mysigaste promenad med bella, elin och emma. vi snackade allmänt om läget just nu, våra liv och om jersey. fanvadjaglängtar<3. imorrn är det skola igen, men nu börjar man nästan se fram emot måndagarna för det är början på en vecka som tar oss närmre sommarlovet. fina tankar va? tyvärr borde jah tänka på mina tyska glosor som förhörs imorrn suuuck. det är också massa snack om nationella prov i språk, har jag missat något eller? nåja. allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm. yeah yeah yeah.

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback