smirky

nu har jag en del att säga, det har ju trots allt gått helt stördie lång tid sen jag skrev. men ni vet hur det är, trillar man ur rutinerna är det grymt svårt att komma tillbaks.
under denna tid har jag hunnit med två nationella, båda i engelska, över förväntan faktiskt. känns gött i magen :)
även ett biologiprov idag som jag tror gick bra, mycket tack vare johannas hjälp och mitt egna hängivna pluggande. ska vara med för piia pantsu på torsdag, sate vad kul det ska bli! donja för övrigt superduktig idag, heja ponnyhästen.
haha, lite komiskt idag var att de på mixmegapolradiocityvärldenslängstanamnpåenradiostation sa: och nu kommer en ny låt, jason mraz.- i'm yours. eh? jag och elin har många gånger skämtsamt kallat den låten för vår uppväxts soundtrack, och vi är inte så nya (hur gärna vi än vill). dessutom spelades den som etta på mtvs top20 mest spelade, TRAMS säger jag bara, det var det dummaste jag har hört. dessutom var denhär versionen för uppoppad, tycker betydligt mer om den jag har på min ipod. nåja. det har hänt värre saker i mitt liv.
smirky är nog det bästa uttrycket jag själv uppfunnit, kan användas i alla lägen. shit vad bra.

nu är det slut

puss gullungar

Kommentarer
Postat av: Carro

Eeeeey hur gick tävlingen?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback