Moberg

sitter i datorsalen på fuckingfågel och försöker leta upp "kuriosa om Moberg" suck. det känns ganska bortkastat och jag klarar inte av tangentbordet.

folk har fortfarande inte betalat för den jävla klasströjan, jag bli så trött på alla! hur svårt ska det vara? vi har ju pratat om dom i en vecka, det är inte något nytt att man ska betala men ändå verkar folk tro att det är ok att betala på måndag. grr.

jag bryr mig inte särskilt mycket om varför ni stack dit, oavsett om det var för att festa eller för att förstöra, det känns kanske ännu meningslösare att sticka dit för att förstöra än för att faktiskt festa, eller?

puss på er, men inte på Moberg, inte heller på hans böcker.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jadu över 200 pers har addat mig, jag har över 400 på hela msn =P

Postat av: Anonym

du och jag borde nog verkligen prata! och en sak till vi stack INTE dit! svårt att förstå va?

2008-04-19 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback