men du janne...

igår var det alltså fortfarande dressyrtävlingar (fään vad det är lååååångsamt!) och jan "janne" brink red omkring på maestro. även om det var mycket bättre än vad jag någonsin kommer kunna prestera var dom flesta måttligt imponerade. lite kul att se honom på lcr iallafall, och inte i globen. tänkte fråga honom om han inte ville rida donja lite nu när han ändå hade vägarna förbi men det blev inte tillfälle (eller tänkte jag inte det...).

idag har varit ganska chill. började dagen med att läsa ett gulligt inlägg i postis skrivet av en sjua till vår allas so lärare sven som ska få sparken fast alla älskar honom blabla. jag tycker det är skittrist men han har ju garanterat ett nytt jobb och eftersom att vi går ut nu berör det inte mig på samma sätt. men visst, det är grymt dåligt av skolan. sparka morran förfan. matten var seg som alltid och jag och cornelia klarade inte riktigt av monsterekvationerna, men jag klarar mig nog i livet ändå. det var dessutom TOMATSOPPA till lunch. mums!!! på svenska satt vi och lyssnade på mats som tipsade oss om bra internetsidor om författare. jag har ju upplevt roligare men mats är så söt att man inte kan låta bli att le. haha. alla åttor är för övrigt borta, dom praoar, jävla lyxlirare. så nu är det bara vi, sjuorna och korridorerna... dun dun duuun! nej, inte så dramatiskt kanske. men tomt.
hursaomhaver, slipper vi läxor ikväll, det lär inte bli någon favorit i repris imorrn för vi har tyska första lektionen och elnertz kommer garanterat strö uppgifter över oss. skjut dig. seriöst. 

red i sadeln idag. den är skön. ska hoppa i den imorrn och då får vi se om vi ska ha den. goodie.

puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback