it's all about the wordplay

såg att emma tipsade alla om wordplay, den är väldigt bra, hade glömt bort den och blev grymt sugen på att lyssna på den nu. passade fint såhär på kvällskvisten.
idag har varit en ganska späckad dag trots att jag vaknade vid elva (eller kanske just därför?). jag började dagen med snabbmakaroner, mums! sedan bar det av till flädie med johannamunck och pappa, vi hämtade hem en stübben för 5000, bertil får kolla den men det ser ut som att vi köper. ett riktigt fynd alltså. vår favoritkassörska (vad heter det om det är en manlig?) och jag passade på att skämma ut johanna lite så att jag verkade smartare, men han var ganska off. attans. sexig iallafall. hahah! när vi kom till stallet red vi ut tillsammans med linn, det var riktigt mysigt även om jag red i mjukisbralls och gympaskor, det är ju VÅR gott folk! fram till sju var det dressyrtävlingarna som gällde och det var riktigt roligt faktiskt. imorrn ska jag definitivt titta, då ska brink rida för fasen! efter en snabb dusch och middag bar det av till elin för att kolla saw 4, som var köttig men helt okej.

jag har kommit lite till insikt och beslutat att det är okej att inte parta på helgerna. jag orkar helt enkelt inte. det är så grymt stressigt i veckorna att det inte är aktuellt att röja. jag måste vila. och sova. och blogga såklart. fika och kolla på film räker fint för mig, faktiskt. å andra sidan tackar jag väl inte nej om det dyker upp nåt, men jag drar inte iväg "bara för att", till sära-på-benen-sara tillexempel.

puss på er.
image46

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi skulle inte dit för att festa, vi skulle dit för att typ förstöra, bara så du vet..!

2008-04-13 @ 12:58:44
Postat av: sara

vi skulle inte gå dit för att festa, vi skulle dit för att typ förstöra..!

2008-04-13 @ 13:00:03
Postat av: Emma

haha, kassör?! :P

2008-04-15 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback