don't look over your shoulder.

jaha, jag har precis blivit upplyst om att det heter "kassör". hrm, lite småpinsamt. men om ni skrattar åt mig kan jag ju upplysa er om att jag fick mvg på nationella i svenska. känns jävligt gött faktiskt, nu är betyget nästan säkert. heja lottis! imorrn är det engelskauppsatsen och jag känner mig inte direkt taggad. känner att jag kommer försova mig och skita i det. kanske ingen bra idé men jag är grymt nervös. nåja.

sadeln passar och vi ska till flädie imorrn och betala. skitskönt med tanke på hur länge jag har snackat om att köpa en ny... grattis. har tillbringat kvällen ute tillsammans med elin och emma. vi har sprungit runt och delat ut "västerdagen" lappar. mindre intressant. vi räknade dom som samhällsinformation och  slängde glatt ner i brevlådor där det stod "ingen reklam, tack!". bra jobbat bruuuds.

nej, nu räcker det. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback