äntligen!

äntligen har dom fått fix på blogg.se, starkt jobbat på EN HEL JÄVLA HELG. dessutom loggades jag precis ut så dom har ju inte åstadkommit så mycket. det har hursomhaver inte hänt mycket i helgen, firade min födelsedag med johanna och hanna, det innebar tårta, donken och chips, mums!

ikväll chillar jag, emma och samtliga wankers på gården, ganska skönt, christiano ronaldo på tv ju, mums där också! måste verkligen börja plugga biologi... på tal om skolan har jag klarat av muntliga nationella i matte, gick bra faktiskt även om john och eva satt och stirrade på en som om man var bakom.

nej, nu ska jag kolla runt på alla andra som firar blogg.se's kompetens med ett inlägg.

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback