will she really be loved? att ha en duktig dag

idag har jag varit duktig som fan! Tyvärr innebär detta att jag inte har haft någon chans att vara social, fick iofs utlopp för mitt krambehov med Perklev, vår kära vän ("kom hit lilla schpindel så ska jag viska i ditt öra"). Att antasta varandra på fritidsklubben. Jag har hursomhelst uträttat en hel del. Så stolt (alexsmiley, okej, seriöst, hur msnnördifierad är man inte när man skriver smileykodar och antar att folk vet hur den ser ut?!).
Nu ska jag skriva dom på en lång lista (tre punkter ungefär), detta för att bloggen ser mer innehållsrik ut än vad den egentligen är.
 
- Gjort alla mina läxor (!!!) utom dom vi har över praoveckorna, spy.
- Varit på karriärmöte, jag var jätteduktig och lämnade många (ett) renskrivna (renskrivet) protokoll.
- Planerat massa bra aktiviteter för under26barn våren 2007.
- Haft Italienska (92% prata och ha skoj, fika, dricka te 5% italienska)
- Skrivit rent protokoll (ett), skrivit in saker i min kalender, gjort "veckans problem".
- Fixat lördag, ska åka med dendära Sheba, mamman verkar normal iaf (thank you god). 
 
Fan vad bra jag är

Snigelseeeegt!
image4
Att ha en tävlingspooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback