brabra

tävlat idag, det gick sådär, helt ok. trött som fan nu.
skulle egentligen till sofia och hennes bruder, men han var lat den jeflen. aja, hoppas att det blir nåt på lovet, yesyes.

fyller gammal imorrn. jag blir bara äldre och äldre (NO SHIT!?)... emma mognar inte, känns ju fint. skitsamma, jag orkar inte lägga ner massa energi på ett meningslöst projekt. har redan gjort vad jag kan... gaah, fattar inte varför jag gräver ner mig

får iPoden, det känns mycket bra, jag tycker om min familj :) pappa var för övrigt mycket bra idag, love you.

får massor av musik av elin (<3), jag älskar The Perishers. dom måste höjas till skyarna *höjer the perishers till skyarna en stilla minut*

jag är så trött, valnötstårta imorgon.

tack allahopa

snigelsegt
image7
nothing like you and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback