att vara jag

det känns allmänt ganska jobbigt just nu, men vafan, jag orkar inte göra så mycket åt det. eller frågan är snarare vad KAN jag göra åt det? inget hjälper ju... aja, ska med till kerstin imorrn, skojskoj, jag ska iofs göra iordning Grålle (:@ min HÖFT!!!) och Curry, det känns farligt men ska väl gå. Sen är louise hemma, bra (rida ut rida ut), det är nyttigt. trivs för övrigt ganska bra på min prao ("om vi har tur så har dom inte ens fattat att du praoar här"), mest rida Donja och Vallisär. funkar för mig :)

Fan, jag vet inte vad jag ska säga... inte bara för att jag inte har nåt att blogga om utan också för att jag har förlorat min formuleringsförmåga, hur deprimerande är inte det på en skala? haha, ingen bryr sig. jag är så jävla ensam just nu. bajsbajs.

snigelsegt

(observera utebliven bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback