Att vara det (it)

Idag har Donja tävlat. Hon var superduktig och som alltid var vi superambitiösa.

jag känner att detta ger absolut ingenting till någon. men, vad ska man göra då?

vet ni vad? (jag orkar inte ens kommentera mig själv, man skriver inte "ni" som om man utgår ifrån att massa människor läser...) när jag läser andra människors (inte nödvändigtvis människor som ärsmartare än mig) bloggar får jag fet prestationsångest. jag vill också kunna skriva vitsiga och intressanta saker. man kanske inte borde skriva så mycket om sig själv. ojsan, jag smittade precis hela tangentbordet med min förkylning. se, jag kan inte skriva om något annat! för mitt egna välbefinnande kan jag ju alltid hänvisa folk till
http://lille00virre.blogg.se/ , vår goda vän håkansson.

skitsamma. ibland är kommentarer överflödiga.

det var då, när jag tittade på dig.

snigelsegt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback