Att uppdatera sin blogg

Tjaa, vad kan vi säga? Jag har inte bloggat på ett tag nej, men, jag är ju trots allt en mycket upptagen människa (!?). Vad som har hänt sedan sist? Hm, eftersom jag är ganska osäker på när jag slutade blogga (men nej man orkar inte kolla) vet jag inte vad ni (vem pratar jag med?) vet. Men det jag är helt säker på att ni (!?) inte vet är att jag och älskling har debuterat 90 och att hon numera är en tävlingsponny, vi tävlar nämligen tre helger i rad :P

Just nu sitter jag här vid Elin Pelins dator, Emma och Sara är ute i köket och gör tååst, vi hade ingen hemkunskap idag (mahaha) vilket betyder att man har ungefär två timmar att göra ingenting på :) har för övrigt tid att rida ordentligt idag, tisdagar är annars min stressigaste dag.
Ooh, har också börjat gå på "ung grupp möten" = man sitter och flummar på ungdomsmottagningen med jämnåriga. Det är jätteskoj.
Har också börjat lägga mig till med en ful dialekt och ordet "snusk" i varannan mening, inte mycket tat göra åt.

Känner att jag saknar musikalen :( så jävla roligt det var (spännisssss)! Jag älskar våra åttor : ' ) Vi är bästas i hela världen. Japp. Aja, vi har snart prao iallafall, två veckor, en veckas skola och sen lov (!!!). halleluja moment.

Det är jobbigt att skriva blogg om man inte har gjort det på länge :/ jag kan också göra så att jag avslutar detta inlägg nu, och skriver som vanligt imorgon? Hm, eller ikväll. Ja så gör vi (VEM!?).

Vi, eh, "ses" (...gaah!) ikväll/imorrn. jag kan ju meddela att jag tycker ganska synd om er som faktiskt läser den här skiten.

snigelsegt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback