Att praoa

Idag var min första praodag, yesyes. Sammanfattning? (vem undrar? varför pratar jag med mig själv/eventuell läsare?) Skoj :D kom dit halv åtta (!!!) och mockade lite, fixade Carolina till Louise, (waah! min dator började lysa asstarkt, epelepsianfall?), mockade lite till, red ut med Grålle, Älskling och Louise, mitt på svenshögsvägen, det kändes ju bra :P, kom hem, lunchade, skrittade lite, skulle ta ut Reflex, Reflex var blockhalt, ringa Sara, trösta Sara, bli utskälld litegrann, red Vallisär, slut. Det gick ju smärtfritt :P Var kvar ett tag till, åt tårta (mahaha), bangade rolles (!!!) med mig själv (offer?), cyklade hem och dog lite. Har försökt ringa Emma ett X antal gånger, surprise, hon svarar inte. Jag håller seriöst på att få anfall av min datorskärm, den lyser som ett fucking tefat (höhö, för jag har ju sett ett tefat, varför är detta lagligt? jag borde inte få skriva blogg). Naima ringde, Donjas nosgrimma har gett upp, vafan, jag orkar inte köpa en ny. aja ingens fel, elelr jo, heddas, bara för att jag inte gillar Hedda. Mohaha.

Latexdräkt.

amen vafan

snigelsegt

Sara vägrar skicka en bild så ni får låtsas:












Att vara världens sötaste <3<3<3

Kommentarer
Postat av: elin

jag gissar att där ska vara en bild på en hest?

Postat av: Sara :)

neej! en bild på sara ditt mög, det står ju!

2007-03-14 @ 21:00:22
URL: http://www.somensnigel.blogg.se
Postat av: Sara :)

neej! en bild på sara ditt mög, det står ju!

2007-03-14 @ 21:00:56
URL: http://www.somensnigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback