Att ha små problem (inga problem-snook)

Jag är en sådan människa som jämt och ständigt drabbas av ångestattacker, jag hatar ångest.

Nu när jag sitter här och lyssnar på "såpbubblor" (som INGEN vill skicka så jag får sitta på fucking youtube, youtube måste dö) kom jag fram till (VARFÖR är det tillåtet för mig att tänka över huvud taget?) att jag har helt jättemycket orelevanta problem, den enda som bryr sig är jag, och knappt jag iheller.
 Grejen är att nu blev  mitt största problem att mina problem är så små att dom knappt räknas som problem(låten, låten).
 Varför sitter jag här och skriver egentligen? har jag någon vettig anledning? man kanske borde bli som valle "jag måste skriva OM något!".

Jag tycker då att OM är överskattat.

Gaah, vi snackade med han syv gubben idag om gymnasiet. Jag dog. Gymnasiet är ett mycket ångestladdat samtalsämne för mig, jag som i vanliga fall har svårt att bestämma som vilken yoghurt jag ska ta till frukost ska välja min framtid!?
olagligt, ja tack!

Vad som har hänt idag? absolut ingenting, skolan, hästen (som var duktig iofs, cred cred.), ett tappert försök att göra läxorna, nej jag orkade inte. Har också skämt ut mig en hel del känner jag. Ajaj. Men sånt kan man ju vänja sig vid (!?)

Hur många gånger harjag tryckt på "watch again"? många,många gånger...

snigelsegt


image2
Att vara hemma hos Emma i musikalpausen
image3
Att vara världens sötaste ponnyhäst <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback