Att ha absolut ingenting och allt

Idag har varit ganska lugnt, sjuk som satan, tävlar imorrn, Louise mer eller mindre tvingade hem mig. Hade dock privathoppning vid lunch så jag var ganska nöjd ändå.
Känner en massa mer eller mindre jobbiga saker nu. Jag orkar verkligen inte vara vitsig och lustig.
Jag har inte varit förkyld på hela vintern, så kommer det NU! Varför?
Det är superjobbigt att msn inte funkar, det är fel på... Huvudingångarna (?). Kanske, jag vet inte, jag vet bara att jag har tryckt på "reparera" typ tio gånger ikväll. Sug kuk msn. Jag hatar dig. Vaddå "dig"? Vem är msn liksom?
Se, nu när jag är helt utslagen smyger sig mitt extremdåliga talspråk in i mina annars så välformulerade blogginlägg. Vem fan skriver typ och liksom!? JAg uppenbarligen. Varför blir det alltid så när jag skriver "jag" i början av en mening? Det blir nästan aldrig så med andra ord. Att både j:et och a:et blir stora. Livets små mysterier. Jag vill verkligen ursäkta bristen på rättstavade ord och bra uttryck. Börjar fundera på om jag feberhallucinerar, kan man hallucinera ord? Rättstavade ord? (The taste of your tounge) Vad jag gör nu? Jag sitter och letar efter fina bilder, bland annat på Magnus, Magnus räddar mig. Dessutom är han snygg. Som fan. Observera att jag har stor bokstav i början på alla (?) meningar! Det tillhör inte det ordinära. Kan man säga så?
Jag vet inte.
Simon & Garfunkel (Garfield)
Har börjat använda "flikar" när jag "surfar". Ambitiöst som fan. Förstår inte vad det gör för nytta för det är verkligen inte enklare eller smidigare.
Jag har kommit fram till deprimerande fakta: Jag hatar mycket mer än jag älskar. Hur sorgligt är inte det!? JAg (!!!) är kanske lite sorglig? Näe vad hemskt!
Gaah! Jag kommer dö imorgon. Jättemycket.
JAg (!!!) blev glad idag, Sara ringde. JAg (!!!) älskar Sara. Hon är bäst. <3 (haha inte alls fjäskigt). Varför sover inte jag? JAg (!!!) ska upp hur tidigt som helst. Dödödödödödö. 
Jag (ooh) har skrivit helt megamycket. Det är sant, jag ljuger inte. Haha, jag är cp. 
HUr (det smittar andra ord!!!) djupt blev detta?

The Perishers
Tingsek
The Beatles
Snook
Simon & Garfunkel (Garfield)
Nerina Pallot (Sophia)
Patrick Park
Timbuktu
The Sounds
Keane
Toasttoasttoast 

Msn ska dö. Jättemycket dö. Förlåt. Förlåt för allt. Förlåt för att jag är ärlig. Förlåt för att jag är jag. Förlåt för att det aldrig blev rätt. Förlåt för allt som hände. Förlåt för att jag tycker om vårens blåa himmel. Förlåt för att jag vill titta på stjärnorna. Förlåt för att jag kan äta hur många apelsiner som helst. Förlåt för att det funkar. Förlåt för att jag fortfarande kan känna att benen springer av sig själv i nedförbacken. Förlåt för att det inte alltid blir som man har tänkt sig. Förlåt för att jag sårade oss. Förlåt för att det blev du och jag. Förlåt för att vi. Förlåt för att jag har dödat massa myror. Förlåt för mig. Förlåt för att jag älskar dig så obeskrivligt mycket. Förlåt för Nine to Five.

HELP!

then glued me back together

I don't wanna hurt you, I don't wanna make you Sway, like I know I've done before, I will not do it anymore, I've always been a dreamer, I've had my head among the clouds,
now that I'm coming down,

 won't you be my solid ground?

Vombaten<3 

Kommentarer
Postat av: Läsare

Ehh.. fint? gillade mer de gammla inläggen! skriv mer som de XD

2007-03-16 @ 23:06:41
Postat av: Sara :)

men, detta är ju ganska mycket som det brukar vara!? vem är du förresten!? som stavar gamla med två "m"...

Postat av: Läsare

ojsan haha, jo det här inlägget är som de brukade vara (vet inte varför jag kommenterade just detta) men vissa (nästan inga... ignorera mina kommentarer...) är kortare

2007-03-19 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback