25 MARS

Jaha, då fyllde man år idag, inte helt fel. fick en iPod, och sadeln som för övrigt passade. vill inte ens tänka på vad det kostade...

tjena, fatta vad längesen det var jag föddes! man blir ju helt knäsvag. det känns som att det var igår jag och elin var trädgårdsmästare i buskarna på dagis. härliga minnen haha...

är det bara jag som gör värsta nostalgitrippen på mina födelsedagar. okej, detta är första året men detta är också första året som jag börjar få ångest för att jag är gammal. life's a bitch.

snackat med emma, det är väl som det ska nu... känns ganska bra. yesyes

har haft "släktkalas" idag. så jävla gulligt. tyvärr var det inet så mycket släkt men vänner till familjen och så, alltid trevligt. massa våfflor.

har också genomfört mitt hkprojekt. haha. det blev faktiskt ganska gott, inte så satsigt som jag tänkt mig men man får vara nöjd med vad man kan åstadkomma.

jag saknar vombaten, han är bäst i hela världen. <3

bajsskola, känns det lönt att gå den här veckan? vi kunde lika gärna ha två veckors lov... ajdå, insåg just att jag måste plugga saten om jag över huvud taget ska överleva Maria Elertz, gaah! och svenskan! herregud. men jag oooorkar verkligen inte.

jag skriver så fruktansvärt ytligt, jag är mycket djupare på riktigt. det är sant jag ljuger inte. nejnej. det är också svårt för mig eftersom ironi (som bekant) är helt DÖTT på internet, i text över huvud taget, så är jag körd. jag är bara rolig när jag är ironisk eller drar interna skämt. typ "busskortet, elin!" hahahahahha. detta var bara ett exempel på ett internt skämt, kände att det behövde förklaras så att vi slipper förvirring.

idag var jag lycklig en stund när jag fick ha min vårjacka. tyvärr blåste det så jävla kallt så man ville dö.image8
här är listan jag ska riva av.


where does it hurt?
everywhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback