nostalgi och schizofreni

idag har jag sovit jättelänge hos emma. vi åt tåst med emilkalkon, hur snuskigt är inte det!? har nu insett att mitt batteri på min iPod är helt slut, det blir INTE bättre av att man slår på den och skriker... har dom senaste dagarna (sen fredags) haft sjuka ångestattacker och magont, vi alla (nej?) vet ju varför, jag kommer aldrig bli frisk. ring för fan!!! jag vill gråta. känner att jag hamnat i en svacka (näääe!?)... veterinären var och kollade på donja lite idag, hennes ben var lesset och får vila en vecka till... sad sad. men det var inte senan iallafall!
pratar med michelle, hon är världens finaste <3
var ute och promenerade med elin, haha, vi hade värsta nostalgitrippen! så jävla mysigt! vi pratade bland annat om 90-talets fruktansvärda klädmode (platåsneakers, kjol på byxor, linne på magtröja (haha, som elin senare ärvde) samt andra fruktansvärda trasor) och om trädgårdsmästarleken som tidigare nämnts. vi kom fram till att vi var schizofrena som barn. när vi diskuterat saken närmre kom vi fram till att vi även numera lider av detta. (schizofreni) man kanske ska köra en donie darko: paranoid schizofren. härligt. träffade sara och emma lite också (som hängde med apan joelsson, vad är det för fel på den människan!?). beklagat mig som fan, men jag har faktiskt anledning! gaah, han driver mig till vansinne!!! men jag tycker ju om honom... haha beskåda mina inre konversationer. detta var också ett samtalsämne (det samtalsämne som inledde schizofrenidiskussionen) som jag och elin tog oss an. när man cyklar, visst pysslar man med: inre dialoger med sig själv, man upprepar saker som sagts, man går igenom framtida samtal, man upprepar leenden eller dylikt bara för att se hur sär man såg ut när man gjorde dom mot den där heta kille som precis cyklade i motsatt riktning, sjunger jättehögt? haha om det är så att andra människor inte gör det: om du ser en människa som cyklar och gör väldigt underliga miner om och om igen så är det jag eller elin. hahaha.

frågan är om jag är dissad eller om det faktiskt finns förmildrande orsaker. fan, jag kan inte släppa det! det blev grymt jobbigt nu... aja cheer up (haha, det kommer ju hända...)

elina har en väldigt rosa jacka, nästan som hannas tröja.

image11
The Botten Is Nådd

(det djupaste inlägget på länge?) snigelsegt

salut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback