litegrann


you make me feel so good, nej, inte. jag vill dö, lite. var på stallet på morgonen, kom hem, hämtade markus på fritids och köpte godis. kom hem, "städade", städade på riktigt sen. det blev faktiskt rent, ett mirakel i mitt rum som är (var! vaaaar!!!) helt obeskrivligt snuskigt. mamma kom hem idag <3, hon har varit i tjeckien och hälsat på mormor, i love you mormor. min farfar har varit här med en STOR present (=1000 spänn, tacktack) kan ju upplysa er om att det är kombinerad julklapp och födelsedagspresent. ska eventuellt ut och gunga med elin senare. då blir det skojigare att blogga sen :) yay. känner att allt är lite struligt just nu. men vafan, det hör väl till den "underbara", hrmhrm, tonårstiden. haha, hahahahahaha! årets skämt.
hämta ankis hund imorrn, jaa!

men, kräks?

det gör inget om du ringer, hon'

image13

såhär såg jag ut när jag skulle lämna huset

halsduk, indiska
jacka, jc
jeans, jc (?)
skor, lacoste från affären vars namn inte vill infinna sig
iPoden
hade även udda vantar

snigelsegt
The Way I Do About You Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback