kinagungan

jag, elin och emma har varit på nova idag. maha, shopping, dregel. inhandlat: hängslen (hundtandsmönstrade), bh, diadem och en halsduk. mycket behagligt. stack till gåden för att vara med i den alltid så seriösa tävlingen. haha, det gick ju bra. stack hem lite, ut igen med elin. dagens höjdpunkt: kinagungan denna underbara skapelse. vi låg där, jag och elin, och gungade och bara filosoferade. så jävla mysigt! mm, vi samtalade också om incest. ursäkta mig, men det är ju bara sjukt! kollade på "the voice" i morse och såg en kvinna som heter Susanna Edwards, hennes miniserie "bror och syster" hade premiär på ettan typ, igår, eller idag. sånt rinktigt pucko!!! människor som hon gör mig arg, hon hade ingen personlighet och hon uttalade sig om fel saker. hon tyckte att incest var okej, så länge den ena steriliserade sig, tyvärr hade Susanna inte fattat att incest också rör sig mellan föräldrar och barn, inte bara syskon emellan, argument: "det är kärlek mellan vuxna människor" "eeh, jamen incest är ju mellan barn och förälder också" "nejmen då är det mellan en vuxen och ett barn, det är inte okej!" "men om barnet växer upp och blir vuxet?" "eeh, oj, eeh, hehe, det har jag inte tänkt på..." NEJMEN UTTALA DIG INTE DÅ DITT MÖÖÖÖG!!! gaah! dööö!
¨jag är så agressiv numera, hmm, vad kan det bero på? mina värdelösa "kompisar"? mitt totala misstag? mitt liv? kanske det. fitta

You can't stop now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback