Heffaklumpen och My från mumintrollen

Idag gick jag upp fucking halv åtta, bara för att inse att det regnade. men i och med att jag inet visste hur mycket detta skulle påverka louise och därmed vår utskrittning var jag tvungen att åka till stallet ändå. vi bestämde oss för att hoppa kurtan först och hoppas att det klarnade. det gjorde det inte, även om kurtan skötte sig exemplariskt. jag åkte senare med min fader till flädie för att inhandla raditalliniment (stackars benet), sadelhängare, strumpor samt godis. sveriges mest köpta bil. åkte tillbaks, skrittade ut med louise. hon frågade massor, lite läskigt, haha. donja travade precis hela tiden, hon vill inte bli frisk! jag älskar "the botten is nådd" den ger mig kärlek. kom precis hem, så jääävla skönt att vara ensam lite. pappa och bror kommer hem sen eftermiddag eller tidig kväll, när är det?

det är snart sommar för donja har sitt rutiga täcke.

image12 
Ibland var det såhär

Do You Miss My Smell

Känner du fortfarande? sigelsegt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback