Ondska

Okej, nu har jag skrivit detta inlägga TRE gånger, men jag gör det igen.
Nu är jag fast för alltid i bloggandets klor. Tack vare Valter Lindmark.
Som bekant skrev jag mitt första blogginlägg igår och i extas som jag var tipsade jag ALLA om detta fenomen. Förblindade av Snigelns knivskarpa tunga (tangentbord) gav dessa arma varelser upplopp för sin beundran genom att be henne skriv mer, mer, mer!!! 
Det är bara en tidsfråga innan somensnigel.blogg.se kommer bli bloggarnas ansikte utåt. Hon kommer dyrkas, masseras (nacken!) och serveras tonvis med chokladglass. 
Men slutet är nära, avgrunden närmar sig med oroväckande hastighet,
Snart kommer den ödestriga dagen komma. Dagen då Snigeln mitt i all massage och mitt i allt glassätande kommer GLÖMMA eller inte ORKA skriva en blogg. Tiden kommer frysa. Sedan, kommer helvetet bryta loss. Det kommer bli uppror, protester ,ja, tillochmed vandalism kommer förekomma. Snigeln kommer störtas och hon kommer sakta, dala der mot de andra. De dödliga. Hon kommer glömmas bort och dö i hemlighet, som typ, Mozart.

Det bör påpekas att detta endast är abstrakta tankar och drömmar som svävar omkring på ett gulligt sätt i Snigelns relativt messiga hjärna. 

Er allas Snigelsega Sara, live från skosulan

Som alltid: till dig kära Valle. Ren ondska, dum som ett spån.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback