Jasså?

Det var ju
fan
vad
svårt
det
är
att
galoppera

en
volt
Ja, ungefär så lät det igår efter dressyrtävlingen i Trolleholm som reds på 47 FUCKING %!!! Miastyle...
Har någon numret till "Lunna Melle"...?
Nåja, hon skötte sig idag iallafall. Det var väldigt skönt att igår somna i soffan klockan 20.00 och sedan vakna i sin säng klockan 10, det var jätteskönt faktiskt. Upptäckte till min fasa att jag sovit med mina linser, ögonen blir lite läskiga, men som Valle säger, Shit happends.
Har inte gjort något meningsfullt idag egnetligen,dött lite, av diverse anledningar...

Oh! EN bra sak! Jag ska ju träffa den omtalade Valle! På tisdag, då ska vi välja en jacka, very good, det ska bli skoj att ses "live" ;).

Men shit vad patetisk jag är, det finns inget att skriva!

Er allas Snigelsega Sara, live från skosulan'

Utan smör pop corn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback