I don't fight, I don't argue, I just hit that chick with the bottle

Okej:
Pamela
ska

Sån jäva pain in the ass :@

Skit samma. Idag har jag nog nått höjden av tristess. Jag är FRUKTANSVÄRT understimulerad. Förstår du att jag faktiskt med glädje gjorde min engelska läxa? Det är sjukt.

Drog till stan med Vombaten och Kossan idag, skulle köpa vantar till Vombatens finger och droppa Kossan på konfan. Där hon skulle träffa Vaaalleee, hahaha. Jag kan lika gärna erkänna det här (eh, av alla ställen?), JAG VILL OCKSÅ HA EN KILLE! En HK. Köpte även vantar till mig själv (99 spänn fö fan) och lät sedan Kossan fly till sin Bäver (är det ok med dig Valle? xD). Vombaten och Ägghuvet cyklade en bit tillsammans för att sedan skiljas igen "JAG BEHÖVER INGEN HJÄLP! det är TRE uppgifter!!!" "Eh, okej, skyll dig själv!"
Någon timme senare: "AAAH SHIT! JAG FATTAR INGENTING!!!" "HAHAHAHAHA"

Snart begår jag fan självmord! Eller dödar jag dig, hm.

Dagens jävla kommentar: Vem kom?

Er allas Snigelsega Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback